Dažnas klausimas, kada tinka, o kada ne žodžiai aptarnauti ir aptarnavimas.
Pagal Dabartinės lietuvių kalbos žodyną, aptarnauti reiškia patenkinti kažkieno reikalus, reikmes. Vadinasi, žodžiai aptarnauti, aptarnavimas gali būti vartojami tik kalbant apie žmones: pirkėjus, lankytojus, viešbučio svečius ar kitokių paslaugų gavėjus. Mes ir patys galime apsitarnauti, tarkim, savitarnos kasose arba švediško stalo tipo maitinimo įstaigose.
Tačiau įmonės jokiu būdu negali aptarnauti daugiabučių, bankas negali aptarnauti sąskaitų, autobusai – maršruto, o servisai – automobilių variklių ir kitų jų dalių. Jie juk ne žmonės. Daugiabučiai namai yra prižiūrimi, sąskaitos tvarkomos, autobusai važinėja tam tikrais maršrutais, o servisai taiso, remontuoja automobilius ir jų dalis. Vyriausybė tvarko valstybės skolą, o bankas įpareigotas prižiūrėti, kaip konkrečiai ji tvarkoma.
Tiesa, vietoj aptarnavimo kartais labiau tinka paslaugos, o konkretiems veiksmams žymėti patartina vartoti tuos veiksmus reiškiančius žodžius, pavyzdžiui, ne medicininis aptarnavimas, o gydymas, medicinos paslaugos, medicinos pagalbos teikimas.