Seniūno įsakymu suteikiamas, keičiamas adresas Nekilnojamojo turto objektams. Įsakymo pagrindu Adresų registro departamentas įrašo adresą Nekilnojamojo turto registre.
Paslauga teikiama geodezininkams norintiems savivaldybės teritorijoje vykdyti geodezinius, topografinius ir kartografinius darbus. Topografiniai planai (prieš statybas ir po jų) ir inžinerinių tinklų planai (priduodami dujų, vandentiekio, nuotekų, lietaus, elektros, drenažo, šilumos tinklai) priimami ir tikrinami naudojant topografinės ir inžinerinės infrastruktūros informacinę sistemą (TIIIS).
Topografinių planų informacijos teikimo, priėmimo ir derinimo elektroninę paslaugą (TIIIS paslauga). Savivaldybės teritorijos geodezinė, kartografinė medžiaga bei erdvinių duomenų rinkiniai geodezininkui pateikiami per TIIIS paslaugą.
Tikslas – sprendimo dėl teritorijų planavimo dokumento rengimo ir planavimo tikslų projektas likus ne mažiau kaip 10 darbo dienų iki jo priėmimo dienos turi būti paskelbtas savivaldybės ar sprendimą rengti teritorijų planavimo dokumentą ketinančios priimti valstybės institucijos (kai sprendimą rengti atitinkamą teritorijų planavimo dokumentą priima valstybės institucija) interneto svetainėje, o rengiant savivaldybės ir (ar) vietovės lygmens teritorijų planavimo dokumentą, – ir seniūnijų, kurių teritorijoms rengiamas teritorijų planavimo dokumentas, skelbimų lentoje, informuojant, iki kada ir kokiu adresu galima susipažinti su sprendimo ir planavimo tikslų dokumentais, siųsti pasiūlymus dėl planavimo tikslų.
Statytojas privalo informuoti visuomenę apie visuomenei svarbaus statinio ir (ar) statinio numatomą projektavimą šiais atvejais:
Informacija skelbiama savivaldybės interneto svetainėje.
Prašymas, projektiniai pasiūlymai ir kiti dokumentai teikiami nuotoliniu būdu, pasinaudojant Lietuvos Respublikos statybos leidimų ir statybos valstybinės priežiūros informacine sistema „Infostatyba“ www.planuojustatyti.lt, užpildomi atitinkami laukai, nurodytose vietose pridedami privalomi dokumentai juos formuojant pagal nurodytus reikalavimus. docx, odt, xlsx, ods, pdf, tif, jpg, png formatais įrašyti projektiniai pasiūlymai turi būti pasirašyti juos parengusių asmenų elektroniniais parašais. Jei per IS „Infostatyba“ pateikiamos skenuotos projektinių pasiūlymų kopijos su juos parengusių asmenų parašais, šias kopijas informacinėje sistemoje elektroniniu parašu pasirašo statytojas, papildomo prašymo pildyti nereikia.
Savivaldybės specialistas, atsakingas už paslaugos suteikimą, per 3 darbo dienas nuo prašymo gavimo dienos paskelbia savivaldybės interneto svetainėje projektinius pasiūlymus ir pranešimą.
Dėmesio! Elektroniniu būdu pateikti prašymai turi būti pasirašyti kvalifikuotų elektroniniu parašu (t.y. naudojantis asmens tapatybės kortele arba mobiliuoju parašų arba specialia USB laikmena ir pan.).
Triukšmo šaltinių valdytojai, planuojantys statybos, remonto, montavimo darbus gyvenamosiose vietovėse, privalo ne vėliau kaip prieš 7 kalendorines dienas iki šių darbų pradžios pateikti savivaldybės institucijoms informaciją apie triukšmo šaltinių naudojimo vietą, planuojamą triukšmo lygį ir jo trukmę per parą, triukšmo mažinimo priemones. Triukšmo šaltinių valdytojai privalo laikytis nustatytų triukšmo ribinių dydžių ir užtikrinti, kad naudojamų įrenginių, inžinerinių statinių ir sistemų, vykdomos ūkinės veiklos ir jos lemiamo triukšmo lygis neviršytų vietovei, kurioje naudojami triukšmo šaltiniai, nustatytų triukšmo ribinių dydžių. Bet koks asmuo, veikiantis ar vykdantis ūkinę veiklą savivaldybės tarybos patvirtintose triukšmo prevencijos zonose, turi teisę pateikti savivaldybės vykdomajai institucijai motyvuotus pareiškimus dėl triukšmo šaltinių valdytojų veiklos ir dėl šioje veikloje atsirandančio triukšmo prevencijos ir mažinimo.
Atsakomybę už Triukšmo valdymo įstatymo ir kitų teisės aktų, reglamentuojančių triukšmo valdymą, nevykdymą ar pažeidimą numatyta LR administracinių nusižengimų kodekso 48 straipsnyje.
Pranešimas pateikiamas raštu (tiesiogiai asmeniui ar jo atstovui atvykus į Savivaldybės administraciją Savanorių g. 29, 97111 Kretinga, atsiuntus pranešimą paštu ar per pasiuntinį), elektroniniais ryšiais Savivaldybės administracijos oficialiu elektroninio pašto adresu [email protected] , jei yra galimybė identifikuoti pareiškėją arba per E. pristatymas informacinę sistemą, sistemoje nurodytu siuntos gavėjo adresu – Kretingos rajono savivaldybės administracija, kodas 188715222.
Atsakymas į pranešimą nėra teikiamas. Pateikti pranešimai skelbiami Savivaldybės administracijos interneto svetainėje.
Paslauga suteikiama fiziniams ar juridiniams asmenims ar šių asmenų grupėms, veikiančioms pagal jungtinės veiklos sutartis, ketinantiems įsirengti požeminio gėlo vandens gavybos gręžinį.
Savivaldybės administracija, atsižvelgdama į geriamojo vandens tiekimo ir nuotekų tvarkymo infrastruktūros plėtros planus arba į savivaldybės ir (ar) vietovės lygmens kompleksinio teritorijų planavimo dokumentą, Lietuvos Respublikos viešojo administravimo įstatymo nustatytais terminais teikia išvadą dėl gėlo požeminio vandens gavybos ar žvalgybos gręžinio projektavimo. Teigiama savivaldybės administracijos išvada yra pagrindas gręžiniui projektuoti.
Paraišką požeminio gėlo vandens gavybos gręžiniui projektuoti galima pateikti tiesiogiai asmeniui ar jo atstovui atvykus į savivaldybės administraciją, atsiuntus paštu, per pasiuntinį ar elektroniniu būdu. Parengta išvada požeminio gėlo vandens gavybos gręžiniui projektuoti išduodama asmeniui, tiesiogiai atvykus į savivaldybės administraciją, registruotu laišku ar elektroniniu būdu.
Vykdant Lietuvos Respublikos statybos įstatymo 27 straipsnio 13 punkto ir statybos techninio reglamento STR 1.05.01:2017 „Statybą leidžiantys dokumentai. Statybos užbaigimas. Statybos sustabdymas. Savavališkos statybos padarinių šalinimas. Statybos pagal neteisėtai išduotą statybą leidžiantį dokumentą padarinių šalinimas“ reikalavimus, prašymai išduoti leidimą statyti naują (-us), rekonstruoti, atnaujinti (modernizuoti) statinį (-ius), atlikti statinio (-ių) paprastąjį, kapitalinį remontą, pakeisti statinio (-ių) ar jo dalies paskirtį, nugriauti statinį (-ius) ar tęsti sustabdytą statybą: PRIIMAMI NAUDOJANTIS IS „INFOSTATYBA“ (https://www.planuojustatau.lt/).
Ši paslauga apima Lietuvos Respublikos Statybos įstatymo nustatytas statybą leidžiančio dokumento išdavimo nuostatas. Statybą leidžiantis dokumentas išduodamas statytojui (užsakovui).
Statybą leidžiantys dokumentai yra:
TAR pastaba. 27 straipsnio 1 dalies 7 punkto redakcija galioja nuo 2027-01-01:
Jeigu išdavus statybą leidžiantį dokumentą keičiasi esminiai statinio projekto sprendiniai, norint tęsti statybą, statybos įstatymo 37 straipsnyje nustatyta tvarka apie numatomą statinių projektavimą (kai jis privalomas) turi būti informuojama visuomenė ir šiame straipsnyje nustatyta tvarka reikia gauti naują statybą leidžiantį dokumentą (kai jis privalomas), išskyrus atvejus, kai nepažeidžiant teisės aktų, normatyvinių statybos techninių dokumentų, teritorijų planavimo dokumentų, statybą leidžiančių dokumentų, specialiųjų reikalavimų ir esminių statinio reikalavimų:
Statybą leidžiančio dokumento galiojimas panaikinamas:
Statinio projektavimo sąlygų sąvadas - savivaldybės administracijos direktoriaus (jo įgalioto valstybės tarnautojo) patvirtintas konkrečiam statiniui (statyti, rekonstruoti, remontuoti) nustatytų projektavimo sąlygų bendrasis dokumentas bei miško sodinimui išdavimas.
Paslauga apima savivaldybės ir vietovės lygmens patvirtintų teritorijų planavimo dokumentų įregistravimą Lietuvos Respublikos teritorijų planavimo dokumentų registre (toliau – TPDR) ir išrašo parengimą apie patvirtintą teritorijų planavimo dokumentą.
Teritorijų planavimo dokumentas laikomas įregistruotu, kai savivaldybės administracija priima sprendimą įregistruoti teritorijų planavimo dokumentą, suteikia jam unikalų kodą, suformuoja ir įrašo duomenis į registro duomenų bazę.
Planavimo organizatoriai arba iniciatoriai prašymą įregistruoti teritorijų planavimo dokumentą TPDR turi pateikti ne vėliau kaip per 15 darbo dienų nuo teritorijų planavimo dokumento patvirtinimo.
Pasikeitus jau įregistruoto teritorijų planavimo dokumento duomenims, registro duomenų teikėjai privalo per 10 darbo dienų pateikti savivaldybės administracijai pasikeitusius teritorijų planavimo dokumento duomenis, šių duomenų pasikeitimą patvirtinančių teisės aktų nustatyta tvarka teritorijų planavimo dokumentą tvirtinančios institucijos sprendimo (nutarimo) patvirtintą kopiją ir elektroninį dokumentą, pasirašytą elektroniniu parašu.
Teritorijų planavimo dokumentas išregistruojamas, kai duomenų teikėjas savivaldybės administracijai pateikia teritorijų planavimo dokumentą tvirtinančios institucijos sprendimo (nutarimo), patvirtinančio registre įregistruotų teritorijų planavimo dokumentų pripažinimą negaliojančiais, teisės aktų nustatyta tvarka patvirtintą kopiją ir elektroninį dokumentą, pasirašytą elektroniniu parašu.
Prašymas užregistruoti teritorijų planavimo dokumentą, pakeisti duomenis arba jį išregistruoti gali būti pateikiamas tiesiogiai atvykus į savivaldybės administraciją ar per Žemėtvarkos planavimo dokumentų rengimo informacinę sistemą ŽPDRIS (www.zpdris.lt) arba per Teritorijų planavimo dokumentų rengimo ir teritorijų planavimo proceso valstybinės priežiūros informacinę sistemą TPDRIS (www.tpdris.lt).
Atsakymą paslaugos gavėjas gali gauti tiesiogiai atvykęs į savivaldybės administraciją, išsiuntus paštu ar interneto svetainėse www.zpdris.lt, www.tpdris.lt, gali sekti elektroninių paslaugų teikiamų ŽPDRIS ir TPDRIS priemonėmis, būsenų pasikeitimą ir gauti šios elektroninės paslaugos rezultatus.